جديد|كيفية فتح جوجل كروم الأساسي علي تابلت الثانويه العامه بدون تهكير 2022

كيفية فتح جوجل كروم الأساسي علي تابلت الثانويه العامه,ثغرة لفتح جوجل علي تابلت الثانوية العامة,طريقة فتح جوجل علي تابلت الثانوية بعد التحديث.

كيفية فتح اليوتيوب علي التابلت المدرسي 2022,طريقة تشغيل جوجل على تابلت الثانوية 2022,طريقة فتح جوجل علي تابلت الثانوية بعد التحديث 2022.

ازاي افتح جوجل على التابلت بعد التحديث,ثغرة لفتح جوجل علي تابلت الثانوية العامة,طريقة فتح جوجل على تابلت الثانوية بدون الخروج من المنظومة.

طريقة فتح جوجل على تابلت الثانوية بدون الخروج من المنظومة

طريقة جديدة من خلالها تقدر تفتح جوجل كروم الاساسي بدون ما تخرج من المنظومه التعليميه للتابلت وكمان حل مشكلة بدون كلمة التفويض الموجودة في الواي فاي انترنت وكمان بدون طريقة برنامج التميز علشان الطريقة دي مش موجودة عند اغلب الطلاب بتوع الصف الثالث الثانوي الطريقه الاساسيه اللي تفتح بها جوجل كروم الاساسي بدون الخروج من المنظومة التعليمية وبدون برنامج التيمز والتهكير بكل سهول علشان تستفيد من التابلت بأقصي استفادة وكمان الطريقة دي من غير تهكير التابلت بكل سهوله وكمان اكتب لي في التعليقات أسفل المقال لو اشتغلت معك باذن الله.

كيفية فتح جوجل كروم الأساسي علي تابلت الثانويه العامه

ثغرة لفتح جوجل علي تابلت الثانوية العامةالطريقة السهلة والبسيطة لفتح جوجل كروم على تابلت الثانويه 2022 بدون تهكير وزي ما قلنا بدون تفويض وبروكسي وايضا بدون برنامج تيميز طريقه سهله جدا.

خطوات طريقة فتح جوجل علي تابلت الثانوية بعد التحديث

اولا / هنا هندخل في الاعدادات ثم ندخل على خيار التطبيقات ثم نختار من التطبيقات برنامج جوجل كروم وتعمل ايقاف اجباري وبعد كدة بتعمل مسح للبيانات ثم محو البيانات وبعد كده بتعمل مسح البيانات المؤقتة كل ما تم فعلة الان في الخطوة السابقة هي مسح للبيانات جوجل كروم بدلا من حذف التطبيق وإعادة تثبيته مرة اخرى.

فتح جوجل كروم الأساسي علي تابلت الثانويه

ثانيا / بعد ما تم تنفيذ خطوة اعادة تثبيت جوجل كروم نعود مرة أخرى لفتح الإعدادات ثم نختار الاعدادات العامة ثم الضغط علي إرجاع البيانات وتقوم بإدخال رمز الـ pin الخاص بك او رسم النقش على حسب طريقة تامينك للتابلت ثم يبداء التابلت في عملية اعادة التشغيل لماذا نفعل الخطوة السابقة في تابلت الثانوية العامة؟ علشان نعمل للتابلت ريفريش ونرجع للنظام الأساسية للتابلت الثانوية العامة.

طريقة فتح جوجل علي تابلت الثانوية بعد التحديث

طريقة تشغيل جوجل على تابلت الثانوية 2022

ثالثا / نقوم بالدخول الى شبكة الواي فاي الخاص بك ثم نذهب الى جوجل كروم ونفتحة بالطريقة العادية جدا ثم في خانة البحث في جوجل هنكتب الرقم دة بنفس الطريقة دي 192.95.12.101 دة رقم بروكسي هيدخل علي صفحة خاصة بالبروكسيات ونبدا نكتب في بحث الصفحة بتاعت البروكسي اللي ظهرت معاك bing.com وبكدة يفتح معانا محرك البحث بينج.

طريقة تشغيل جوجل على تابلت الثانوية 2022

ازاي افتح جوجل على التابلت بعد التحديث

رابعا / هنعمل اضافة صفحة محرك البحث بينج على الشاشة الرئيسة علشان مش كل مرة نعمل الخطوات اللي فاتت كلة هنعمل الخطوة دي من خلال الثلاث نقاط اللي فوق علي الشمال في جوجل كروم ونختار اضافة للصفحة الرئيسية.

خامسا / هنخرج خالص من كل حاجة مفتوحة و هتلاقي عندنا في الصفحة الرئيسية للتابلت الصفحة بتاعت بينج نفتحه ونبدأ نكتب في البحث أي حاجة تريد فتحة مثل اليوتيوب او الفيس بوك او محرك البحث جوجل أو تويتر اي شئ تريد تشغيله على تابلت الثانوية العامة تقدر تبحث عنها وتفتحة بسهولة جدا.

ازاي افتح جوجل على التابلت بعد التحديث

طريقة فتح جوجل علي تابلت الثانوية بعد التحديث 2022

دي طريقة من خلالها تقدر تفتح جوجل كروم الأساسي على تابلت الثانوية العامة بدون برنامج التيمز او التهكير دلوقتى هتنزل علي التعليقات ياريت تقولي في كومنت لو الطريقة اشتغلت معاك او لا ولو مشتغلتش هقولك بردو علي طريقة تانية تقدر من خلاله تفتح جوجل ويوتيوب وفيس بوك علي تابلت الثانوية العامة.

ابراهيم عيسي
بواسطة : ابراهيم عيسي
مدونة مقالي تقدم لكم اهم الاخبار الحصرية والبرامج والتحديثات الجديدة والألعاب بالإضافة إلى أفضل تحليلات العملات الرقمية وحل مشاكل تابلت الثانوية المدرسي وافضل المراجعات للهواتف الاندرويد والايفون من مدونة مقالي.
تعليقات